Selleks, et lihtsalt selgitada, mis gaasivedru on, võime öelda, et mõnikord nimetatakse seda gaassummutiks. See surub täpselt nagu tavaline tihendusvedru, kuid sellel on summutavad omadused. Gaasivedrude tavaline kasutusvaldkond on see, kui soovite peamiselt treileri külgede, luukide ja autokatuste, paatide, treilerite, haagiselamute, masinate ja põllumajandusmasinate avamise ja sulgemise automatiseerimist. See aitab neil erinevatel seadmetel töötada, samal ajal kui sõiduk muutub sujuvaks ja tõhusamaks.
Lai kasutusvaldkond
Gaasivedrudel on suur ja lai kasutusvaldkond. Neid kasutatakse peale eespool nimetatud rakenduste ka tervishoiusektori seadmetes, mööblitööstuses, ventilatsioonisummutites ja eri liiki seadmetes, elektriseadmetes ning masinaosades. Loetelu võib olla väga pikk ja hõlmab kõiki tööstusharusid. Need on osutunud väga kasulikuks ja gaasivedrud võivad palju tööd säästa.
Lisaeesmärgid
Üks täiendav rakendusvaldkond on eriti raskete osade käsitsi tõstmine koos gaasivedru abiga või gaasisummutiga, nagu neid mõnikord nimetatakse. Lisateabe saamiseks helistage meile.
Gaasivedru suur potentsiaal
Gaasivedrul on mitu võimalikku rakendust. Teie uuendused ja ideed võivad koos gaasivedruga luua funktsionaalseid tooteid. Ainult teie kujutlusvõime määrab piirid.
Tehniline teave
Gaasivedru koosneb kolvide korpustest, kolvivarrastest, kolvist ja tihenditest. See on täis kõrge rõhu juures lämmastikku, et tekitada vasturõhk kuni 2500 N. Lämmastik on inertgaas, mis tähendab, et see ei põle, plahvata ega ole mürgine. Lisaks lämmastikule sisaldab gaasivedru väikest kogust õli. See õli tagab optimaalse määrimise ja annab gaasivedrule tõmbe lõpus hüdraulilise summutuse.
Gaasivedrud on hooldusvabad. Ärge määrige kolvivarrast määrde ega õliga. Kolvivarrast ei tohi värvida ja seda tuleb kaitsta löögi eest.
Valerydi gaasivedrud töötavad temperatuuril –35 °C kuni +90 °C. Gaasivedrud ei tohi üle kuumeneda ega kokku puutuda lahtise leegiga.